سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخچه علل انفجار ها - کفش

 
عوامل انفجار در حرمین عسکریین دستگیر شدند .این عوامل به بازجویان گفتند که قصد انفجار حرم را نداشته اند ،بلکه می خواستند در آنجا یک نمایشگاه یادمان شهدا برگزار کنند که ناگهان نمایشگاه منفجر شده است.

هواپیمای مسافربری که بر فراز آبهای خلیج فارس حرکت می کرد به وسیله دو موشک از ناو امریکایی ونیسنس مورد اصابت قرار گرفت. فرمانده ناو امریکایی اظهار داشت که ما در رادار ، یک نمایشگاه یادمان شهدا را دیدیم و برای دفاع از خود آن را منهدم کردیم .

بمباران شهر دزفول موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان شد . یک مقام آگاه در همین رابطه گفت : احتمالا علت این حادثه به دلیل سهل انگاری بوده است زیرا چندی پیش درهمین شهر یک نمایشگاه در وصف دفاع مقدس برپا شده بود.

در نتیجه حمله‌ی آمریکا به هیروشیما ‌140 هزار تن کشته شدند. کارشناسان ژاپنی معتقدند بمب های اتمی نمی تواند چنین تلفاتی داشته باشد و قطعا محتوی بمب ها ، نمایشگاه یادمان شهدا بوده است .

با پایان کار جستجوی پیکر شهدای حادثه سقوط هواپیمای سی – 130 ، علت این سانحه ، وجود عکسی از یکی از شهدا در جیب خلبان هواپیما اعلام شد .

یک منبع آگاه در وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درمورد جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران گفت: تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است و لذا نمی توان در این باره پیش داوری کرد.

فرمانده عملیاتی ارتش لبنان در انفجار شهرک مسیحی نشین بیروت کشته شد .کارشناسان ، علت انفجار را برگزاری یک نمایشگاه گل و گیاه در این شهرک می دانند .

انفجاری سهمگین در دفتر حزب جمهوری موجب به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مسئولان بلند پایه شد . منابع امنیتی می گویند علت این انفجار ، نمایشگاه تجهیزات نظامی است که در کانون رهپویان وصال شیراز برگزار شده است .

نقطه
اگه لینکتون تو وبلاگم نیست بهم بگین تا اضافه کنم نقطه





لیست کل یادداشت های وبلاگ کفش
اثرات معنوی مثبت و مفنی
با واکسنم خوردم زمین
هدف!
خوبی های بین الطلوعین
تفاوت های متاهلی
انتخابات مجلس نهم
حجاب یعنی این
بهترین نوع بیمه!
[عناوین آرشیوشده]